اتصال اکسل به ورد جهت ارسال نامه گروهی

برای اتصال EXCEL به WORD جهت ارسال نامه گروهی کافیه مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

1- ابتدا در اکسل لیستی از داده های مورد نیاز را آماده و ذخیره کنید

2- برنامه ورد را باز کرده و سربرگ Mailings را انتخاب کرده و به مسیر زیر بروید:

Mailings > Select Recipients > Use Existing List

3- در صفحه جدیدی که باز می شود، فایل اکسل آماده شده در مرحله 1 انتخاب نمایید:

4- در صفحه ی بعدی که باز شده می بایست شیتی را که داده های شما در آن قرار دارد را انتخاب نمایید.

5- حالا در ورد متن مورد نظرتان را تایپ کنید

6- حالا به سربرگ Mailing بروید و از بخش Insert Merge Field فیلد مورد نیاز را انتخاب کنید و در مکان مورد نظر قرار دهید.

7– اکنون با کلیک بر روی گزینه Preview Results نتجیه را مشاهده نمایید و همچنین با کلیک بر روی جهت های چپ و راست سایر گزینه ها را ببینید.

8- حالا کافیست بر روی گزینه Finish & Merge کلیک و گزینه Edit Individual Documents را انتخاب نمایید، در صفحه باز شده گزینه All را انتخاب و بر روی Ok کلیک نمایید.

میبینید که یک فایل ورد دیگر برایتان ایجاد گردیده که در آن برای تمام کسانی که قرار بود نامه ارسال شود مشاهده می شود. حالا کافیست از این فایل جدید براحتی پرینت بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا